Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Nina Wallin - 26 mars 2012 22:43

Måndag och ny vecka, med nya möjligheter =))

Är riktigt nöjd med förra veckan, då jag fick gjort mer än jag fått gjort på mycket länge! Jobbat, pluggat, städat bilen, köpt ny säng, bonat golven, å fått lite ordning på saker som legat lite här å där =)) ETC ETC

Och denna veckan blir det fokus på mina töser och skolan ;) Åh vad härligt det var att få träffa dom efter att de varit i fjällen en vecka! Tog mig en tjuvkik upp och hälsade på dem igår, kunde liksom inte hålla mig.. ;)) Skönt å ha dem på nära håll igen ;) Försökte få dem att somna och sova i min säng nu ikväll, för att jag saknat dem oerhört och för att ha dem nära mig, men icke sa nicke, de ville sova i sina egna sängar minsann! Ja, ja d e väl bra iofs... Men hade gärna velat ha dem i min säng iaf ;))


Ja, vad var d ja skrev i rubriken?.. Ny vecka ja, och sedan nya möjligheter.. Imorgon börjar ny kurs o den sista för denna terminen. Ska bli såå roligt att få åka tillsammans med alla goa 4 tjejer igen! Det har jag saknat kan jag säga! Alla goa skratt å "psykbryt" på väg till och från skolan liksom "fattas mig" som Ronja Rövardotters pappa säger, när skalleper lämnar jordelivet ... ;))

Måste säga att jag nu börjar bli riktigt nervös inför den stundande C-uppsatsen till hösten...    Men jag ser iallafall slutet av utbildningen nu ;)) Tänk att det snart har gått 3 år sen jag började plugga! Helt otroligt... Tufft! Men jag ångrar det inte för en sekund! Tyvärr har väl mina barn fått erfara en del panikattacker över alla uppsatser som man skrivit, men jag ska återgällda dem, det lovar jag  


Idag har jag gjort något som jag egentligen inte står för, vad gäller en 10 årig flicka... Jag har beställt en ny mobil på abonnemang av prestandan som liknar min iPhone...till min dotter... Men vad gör man inte för sina barn?!     

Nä, nu blir d sängen, så jag e fit for fight inför kursstarten te möra ;))

So long!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards